Adverteren? Stuur een mailtje naar runnersmeetingpoint4u (at) gmail.com

ervaringen run2day?

Aranka | 20-03-2011

Halo, ik ben erg benieuwd of mensen hun ervaringen met run2day willen delen?

Goede en slechte natuurlijk. Zodat ik een beetje kan besluiten of ik daar mijn schoenen wil laten aanmeten of niet.

Op wat voor manier meten ze schoenen aan en zijn er 't zit toch niet lekker dus binnen een 100km'mag je ermee terugkomen oid garanties? (om maar wat te noemen he?)

Ben een recreatieve loopster,loop niet veel (5-10 km per keer) 3x per week.

Alvast bedankt!

De laatste reactie staat bovenaan. Er zijn 32 reacties op dit onderwerp.

Leo | 06-08-2017

Mick, welke vestiging van Run2day gaat het over? Heb je het horloge wel of dat ook niet?

Mick | email | 01-08-2017

Polar V800 gekocht twv 479 euro.
De doos waarin hij zat wees er al op dat het horloge al gebruikt was.
Toen ik alles probeerde te installeren deed de hartslagmeter deed het niet. Toen ik naar Run2Day ging zeiden ze dat de batterij leeg was, omdat hij lang heeft aangestaan in het magazijn en dat ik een nieuwe kon kopen tegenover bij de fotowinkel.
Twee maanden later was er sprake van een disfunctie tussen horloge en hartslagmeter, waarop ik het terug heb gebracht naar de winkel. Maand lang niets gehoord en toen weer terug naar de winkel om te vragen waar mijn horloge bleef. Ze zeiden dat ze het waren vergeten en er vaart achter zullen zetten. Paar dagen later kreeg ik een email met dat het horloge vervangen is en dat ik wel bij moest betalen voor een nieuwe strap.
Toen ben ik boos naar de winkel weer gegaan om mijn geld terug te vragen, omdat dit ongehoord is. Dat kon niet, maar hij zou overleggen met de manager wat hij voor mij kon betekenen. Ik heb hem nog een email gestuurd, maar niets teruggekregen. Zie foto voor emailgeschiedenis voor het verloop en dat ik mij netjes als een trouwe klant heb gedragen.

fred | 08-04-2017

nee Wilma heeft geen vrienden

Dennis | 31-03-2017

Dat is goed om te horen Wilma.

Maar jij kent Gert Jan dus?

John | 31-03-2017

dat verhaal van Auke over Haarlem herken ik wel.
Was er ook laatst, en totaal lege zaak en dat voor de zaterdag.
kwam voor schoenen maar die hadden ze niet in mijn maat. Gevraagd om 2e type, gewone neutrale schoen, ook niet, kon wel besteld worden.
Daarna werd er idd door een kale kerel wat opdringerig gedaan over de marathon reizen.
Maar wat zijn ze daar duur zeg! Daar zijn veel goedkopere opties voor. niet normaal meer wat een geld!

Wilma | 30-03-2017

Gert-Jan heeft al een vriendje hoor Dennis.

Dennis | 29-03-2017

Mensen, ga gewoon naar Runnersworld Utrecht, bij de Galgenwaard en vraag naar Gert Jan. Topgozer, topservice, beleefd, heeft veel kennis in huis - beter en vriendelijker wordt het niet. Hij verstaat zijn vak als geen ander.

De mensen die door hem zijn geholpen weten over wie ik het heb en zullen het beamen.

Enige 'probleem' is dat slechte verkopers/ verkoopsters daarna extra opvallen.

| 28-03-2017

Wilma, ik hoop dat je publiek kan vinden dat om jouw humor kan lachen.

Wilma | 28-03-2017

Lijmresten en ook nog erg vies?

Als je ze gaat terugbrengen loop dan gelijk even bij een opticien binnen.

Jerry Gullit | email | 28-03-2017

Heb gisteren hardloopschoenen gekocht bij Run2day in Amsterdam aan de eerste Oosterparkstraat.In de auto uitgepakt constateerde mijn vriendin dat de onderkant van de schoenenen heel vies waren.ook zaten er lijmresten op de schoenen.Terug in de winkel kregen we te horen dat dat bij bijna alle schoenen het geval was.Volgens de verkoper en verkoopster mogen klanten de schoenen buiten uittesten.
Geld teruggave werd geweigerd vanwege het beleid van Run2day. Ik kon wel een tegoedbon krijgen.Een hele discussie gehad met de verkoopster en die belde zogenaamd naar een filiaal waar ze ook zogenaamd de schoenen wel in voorraad hebben en die zouden ook gedragen zijn. Mij bekruipt het gevoel dat er ingeschat wordt aan welke klanten ze inferieur materiaal kunnen verkopen.Ik zit nu vast aan dit filiaal,want mijn geld krijg ik niet terug, maar ga donderdag terug naar het filiaal om de schoenen te ruilen of een tegoedbon te eisen. De lijmresten zou ik dus op de koop toe moeten accepteren.
Voor het eerst dat ik schoenen koop die al gebruikt lijken te zijn en met lijmresten op.
En toch wordt van mij verwacht dat ik dit accepteer.

Auke | 31-03-2016

laatst weer eens in haarlem geweest op zaterdag, compleet uitgestorven daar,
voelde al een soort van rare spanning hangen tussen het personeel.
Werd ook niet echt vriendelijk benaderd door kale man, had alleen maar betweterige praatjes en wilde me meteen een curcus of hele marathon reis aansmeren.
ik kwam alleen voor een nieuw shirt ...

Mark | 30-03-2016

Eind januari dit jaar heb ik bij Run2day Zwolle bezocht. Ik heb de eigenaar gevraagd naar advies over een blessure aan mijn kuit nadat een medisch onderzoek in eerste instantie niks uitwees. Ik heb ook meteen gezegd dat ik niks kwam kopen. Hij heeft mij heel goed geholpen en advies gegeven.

Mark | email | 21-01-2016

Naar rotterdam gegaan voor advies, maar toen de verkoper er achter kwam dat hij niks aan ons konden verkopen, was de intresse ineens weg. We kregen het advies om terug tegaan naar de andere winkel van Run2day en de verkoper was weg gelopen zonder gedag te zeggen.

Helaas dat zo'n professionele winkel zulk onprofessioneel personeel in dienst heeft.

Voordeel is wel dat er genoeg andere goede winkels nog in de buurt zijn.

Bert | email | 24-06-2015

Ik kreeg laatst een advies toen ik binnenkwam
''ik zie het al zei hij jij hebt overpronerende voeten , direct kreeg ik de duurste aangereikt''
Toen ik andere wilde zei hij die kan ik je niet verkopen, daar laat ik je echt niet mee weggaan.
Ik moest echt die dure kopen

beetje vreemd

anoniem [woordvoerder van o.a. Timo] | email | 12-03-2015

Carla "bedoeld" ook niks, ze "bedoelt" iets.

Peter | 12-03-2015

altijd prima geholpen in haarlem dus heb echt geen idee wat je bedoeld

carla | email | 11-03-2015

nooit meer naar Haarlem 3 keer terug en steeds bij betalen, en dan durven ze nog te zeggen dat we dat zelf willen

Joost | 12-06-2012

Sorry de naam de hardloopwinkel

Joost | 12-06-2012

Koop al jaren bij run2day in Rotterdam laatste paar niet top is net een nieuwe winkel geopend vriend van mij fysio zij ga daar maar eens naar toe gewoon 5 verschillende schoenen aan gehad nog nooit gebeurd lekker buiten gelopen alle tijd nam de verkoper voor mij mooie winkel o ja kreeg ook nog een lekker bakkie top zitten op de Groenendaal schuin tegen over mega bike top winkel

Johan Neve | email | 07-06-2012

Ik heb goede ervaringen met run2day Haarlem ze zullen je niet meteen de duurste schoen verkopen maar gaan op zoek naar n schoen die echt bij jou past.
Verder hebben ze ook trainingsschema's en
diverse hardlooptips voor je.

a3 | 27-05-2011

Zo zie je maar hoe persoonlijk ervaringen zijn. Kom zelf al jaren bij Run2Day in Rotterdam en heb alleen maar positieve ervaringen met ze. Altijd blessurevrij geweest. Ik koop er altijd bewust een tweede merk naast mijn favoriete merk en ook deze schoenen zijn altijd prima bevallen. Laatst ook prima geholpen met een kledingadvies. Ik word er ook herkend dus dat zegt ook wel iets.

anton | 25-05-2011

de ene winkel is de andere niet. Dat wordt grotendeels bepaald door het personeel.

Ik heb goede ervaring met run2day in hoogeveen

Eric | 25-05-2011

Nu heb ik het echt gehad met ze! Zie mijn eerdere postings. Samengevat....kom er al jaren (filiaal A'dam) altijd voor dezelfde schoenen. Nl. Saucony Omni. Vorige keer vertelde ik al dat ze deze niet hadden en dat ik andere aangeraden kreeg. Daardoor achillespeesblessure opgelopen. En NEE...ze namen de schoenen na vier keer op gelopen te hebben niet terug! Loop nu weer op de Omni. Omdat ik met marathontraining bezig ben wou ik een 2x paar hebben. Vandaag toch maar weer naar run2day...... Ze hadden alleen nog de linker schoen en de rechter was niet te vinden!!!! Advies verkoper....."ga ff naar Runnersworld" verderop in de stad! Dit was dus de laatste keer dat ik bij Run2Day ben geweest. Ongelofelijk!

Marianne | email | 22-05-2011

Ik heb al mijn schoenen gehaald bij run2day in denbosch. De gene die daar advies geeft heeft triatlons gedaan, en mij mijn eerste schoenen aan gemeten. het was niet wat ik zelf wilde toen, maar heb er nooit spijt van gehad. Er werdt tijd voor genomen. Heb nu meerdere paren daar gehaald, en dik tevreden. Kleding trouwens ook goede service. mijn maat wijkt af, maar wordt gewoon besteld.

Loperdeloper | 22-05-2011

't klinkt als een cliché, maar het is afhankelijk van het personeel, en dat verschilt echt nogal.

Over Haarlem hoor ik niet zulke goede berichten, en dat al gedurende anderhalf jaar.

Gelukkig wordt Runnersworld in Haarlem dit jaar een stuk groter.

Marijke | email | 18-05-2011

Heb ook een mindere ervaring bij Rotterdam. Koop zelf mijn schoenen bij Runnersworld. Run2Day Rotterdam is een nette winkel en mooie spulletjes.
Mijn vriend heeft daar zijn schoenen gekocht en het advies ging wat chaotisch. Ze kwam met 3 paar om te proberen, geen enkele schoen liep lekker. Ze was niet echt pro-actief en zei niet veel. Op onze vraag is ze andere schoenen gaan halen.
De tweede keer ben ik voor mijzelf zolen gaan kopen, tegen de blaren.
Ik kreeg 3 verschillende in mijn schoenen geduwd, eigenlijk zat geen enkele lekker. De laatste zat nog het beste. Hij zei, dat ik er wel aan moest wennen en ze gewoon moest proberen, hij kon toch verder niets meer voor mij betekenen.
Helaas werken de zolen averechts en zit nu met een geïnfecteerde blaar.
Volgende paar schoenen ga ik gewoon weer naar Runnersworld Rotterdam of Delft, goede service en advies!

Running is a lifestyle | 22-03-2011

@ Eric,

Hebben ze de verkeerde schoen niet eens terug genomen?! Heb een soort gelijke situatie ondervonden, gelukkig geen blessure opgelopen, maar de schoenen werden gewoon ingenomen, ook 4 keer opgelopen....

Run2Day klant | 22-03-2011

schoenen van Run@Day Breda, al jaren dezelfde.
geen klachten goed service.
verkoper loopt ook veel, dus goed advies

Eric | 22-03-2011

Beetje afgeknapt op deze zaak. Kom daar al jaren.....voor dezelfde schoenen. Toen ik daar laatsts kwam (Amsterdam) hadden ze mijn mijn merk/type niet. Heb me andere aan laten praten. Binnen 2 weken achillespeesblessure. Twee maanden uit de roulatie. Weer terug gegaan voor mijn vertrouwde merk/type. Gelukkig hadden ze die weer. Maar geen enkele korting of wat dan ook voor mijn vorige schoenen. Vier kee gedragen!

Aranka | 22-03-2011

Tnx voor de ervaringen alvast!

* | email | 21-03-2011

In Rotterdam niet zulke goede ervaringen mee..
Ik moest een stukje lopen en dat werd gefilmd. Alleen het stukje was ook maar 5 meter en naar ijn idee kun je dan niet zien hoe iemand loopt.
Verder kwam hij maar met 3 suggesties en leek e rniet echt moeite voor te willen den terwijl er verder niemand anders in de winkel was. Bovendien vrgan ze net ietsje meer voor een schoen dan in een andere winkel voor dezelfde schoen..

Marlie | 21-03-2011

Ik heb mijn laatste paar schoenen bij Run2Day gekocht, mijn vriend zijn laatste twee paar, en beiden zijn we erg tevreden..

De medewerkers (die in Nijmegen althans) lopen zelf ook en kunnen je de nodige tips geven (ook buiten het schoenadvies om)
Ze weten waar ze het over hebben, naar mijn idee.

Ik had er Mizuno hardloopschoenen gekocht, maar na twee keer een ronde van tien kilometer te hebben gedaan, bleken die toch niet helemaal goed te zitten, halve maat te groot.
Ik kon ze zonder problemen omruilen voor aan halve maat kleiner, ook al waren ze al duidelijk gedragen..
Ik persoonlijk zou het je zeker niet ontraden..

Geef hier een reactie

tekst

naam

e-mail

Dit veld s.v.p. leeg laten

Hardloopschema's voor beginners (5km), 10km, halve marathon en hele marathon. Te downloaden en uitprintbaar.

Plutosport

Passie voor hardlopen? Neem nu een extra voordelig proefabonnement op Runner's World, het meest gelezen hardloopmagazine!

Schrijf je ook in voor onze onregelmatig verschijnende nieuwsbrief

* verplicht veld

hit counter