Adverteren? Stuur een mailtje naar runnersmeetingpoint4u (at) gmail.com

Schema voor klimmen (Mont Ventoux in juni)

Dries | 03-01-2017

Goeiedag,

Ik wil mezelf uitdagen om op 17 juni 2017 de Mont Ventoux op te lopen.

Ik loop graag, en heb al best wat gelopen in m'n leven; maar de laatste jaren is dat helemaal verwaterd. Ik beweeg overdag niet door mijn zittende job; en sporten heb ik nog amper gedaan.

3 jaar geleden liep ik nog mijn maximum van 20km met lichte hellingen. Gisterenavond heb ik om mezelf te testen een tochtje gedaan van ongeveer 5km; wat redelijk goed is gelukt.

Nu de vraag:
Kan iemand me helpen met een trainingschema op 23 weken? 4 5 trainingen per week; ik heb een loopband die een electrische hoogteverstelling heeft.
Extra tips zijn altijd welkom!

P.S. Ik ben 28 jaar, ben 1,80m groot. Ik heb momenteel licht overgewicht met 89kg (meteen een extra motivatie om eea. te veranderen!)

Alvast bedankt!!!
Dries

De laatste reactie staat bovenaan. Er zijn 3 reacties op dit onderwerp.

ghyselen | email | 15-10-2017

wie wil meedoen op de mont ventoux er is altijd een halve marathon eind julli 21,6 km
dit jaar dochter meegedaan in yijd van 2u 01aangeraden om vooraf in te schrijvan ong 900 lopers

Yvon | email | 06-03-2017

Probeer een schema op te stellen met myasics. Helemaal gratis en aan te passen naar jou eigen niveau. Ik heb er zeer goeie ervaringen mee.

gekke henkie | 09-01-2017

denk jij dat je opeens Chris Froome bent .... #mallert

Geef hier een reactie

tekst

naam

e-mail

Dit veld s.v.p. leeg laten

<b>Laat de liefde niet aan toeval over</b>
Laat de liefde niet aan toeval over

Passie voor hardlopen? Neem nu een extra voordelig proefabonnement op Runner's World, het meest gelezen hardloopmagazine!

Schrijf je ook in voor onze onregelmatig verschijnende nieuwsbrief

* verplicht veld

Nu in samenwerking met runners.meetingpoint startbewijzen aanbieden bij www.hardloopevenementen.nl
Ben jij de eerste?

hit counter