Adverteren? Stuur een mailtje naar runnersmeetingpoint4u (at) gmail.com

Polsbandje van Polar Rs300 gebroken

Patrick | email | 31-10-2010

Hallo,

Mijn polsbandje is doormidden van mijn Rs300. Is dit te vervangen ? Ik kan namelijk geen polsbandje van de 300 vinden op de site van polar.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Groeten,

Patrick

Er zijn 19 reacties op dit onderwerp, de eerste reactie staat boven

Dick | 01-11-2010

Gewoon even Polar bellen....

Misschien past een bandje van een ander klokje...

Patrick | email | 01-11-2010

Ja ik vind het wel vreemd, aangezien bijna alle andere polsbanden er wel op staan.

Fred | 22-01-2011

Mij bandje van mijn rs300x was ook gebroken na iets meer dan een jaar. Ik heb hem langs gebracht in Almere bij Polar en heb een heel nieuw bandje gehad van Polar als garantie en een nieuw garantie bewijs. Grote klasse....

Olaf Bos | email | 09-08-2015

Na iets meer dan n jaar is t bandje v mijn Polar RS300 finaal gescheurd (verdroogd).

Was toen voornemens Polar te bellen (maar afwaartse gezondheid vader kreeg mn aandacht... en dus nooit meer aan gedacht. Ga Ma 10 Aug Polar bellen, en hun "aftersalesservice" ondervinden?!?!?

Olaf Bos | email | 15-08-2015

Inmiddels 2x mailwisselingen gehad met de dame (Lydia) van Polar.

Buiten de vraag/verzoek v Polar of ik hun t aankoop/garantiebew kon mailen (cadeau m'n ex destijds), heb ik bond tot nu toe niet kunnen vinden. (wellicht bij ex).

Zonder met modder te gooien kan Polar net als ik heb gedaan "weten,zien,checken" en op reviews lezen dat, behalve t gemiddelde comment positief is over de RS300X, het GEMIDDELDE mindere punt van kritiek "het polsbandje" van dit type is!

Ben nog in afwachting van Polar, en zal u het eindresultaat hier nog melden.

Olaf Bos | email | 05-09-2015

Even de tussenstand:
Polar zegt allemaal heel erg vervelend te hebben, maar houdt ondertussen vast aan t feit dat t bandje best na zo'n jr stuk kan gaan, en verwijst me nd aankoopbon (destijds als kado v ex gehad waar ik geen contact meer mee heb), hebben me (domweg als leverancier) nd winkel v aankoop verwezen. Heb (door drukte gezondheid vader) nog geen mogelijkheid gezien HCS te bellen, maar ga dit in de wk van 7 Sept '15 wel doen!!
(Is toch vd gekke dat ik mn weinig gebruikte horloge niet meer kan gebruiken)?!?!?!?

wilma | 06-09-2015

Geen aankoop bon, waar een datum op staat.
Verwijzing naar de winkel waar het product gekocht is.
Geen tijd gehad om even te bellen.
Wat is er nu van de gekke Olaf?

hallo Jumbo | 09-09-2015

@wilma Dat jij gek bent vraag ik me niet eens af.
Polar heeft bij mij vaak slechte service verleend of geen service gegeven, zelfs binnen de garantieperiode.
In dit geval had Polar de klant (Olaf) kunnen geloven.

wilma | 09-09-2015

OK Dumbo.

U ook in de Kerstman zeker?

Marc | email | 13-09-2015

Het polsbandje van mijn rs300x is inmiddels ook gesneuveld, na iets meer dan een jaar en zonder dat sprake is geweest van echt veelvuldig gebruik. Dat terwijl het bandje van mijn bijna 10 jaar oude m51 (meen dat dit het type was) onverwoestbaar stand houdt. Niet elke verandering is een verbetering. Hoop dat Polar daar iets mee doet / van leert.... Laten we het verder zakelijk houden...

hallo Jumbo | 15-09-2015

Dumbo heeft het altijd bij polar nog voor elkaar gekregen dankzij zijn onvolprezen juridische kennis. Daarvan kan zelfs wilma nog leren.

wilma | 15-09-2015

Proficiat Jombo goed gedaan.

frans | 16-09-2015

Zo zo, "proficiat" nog wel!

Opgevoed met de franse slagen van de molen, wielmah?

Nick | 16-09-2015

En weer een stijlfout van deze zielige opstoker!

Het is "een klap van de molen[wiek] krijgen" en "met de franse slag..."

Echt, een lachwekkender contaminatie is zelden tot mij gekomen. Goed hoor, vrolijke Fransie!

hallo Jumbo | 18-09-2015

Frans maakt geen fout, hij verwijst alleen maar naar een paar spreekwoorden, zeer creatief. Een kwaliteit die wilma ontbeert. Ze kan daar overigens zelf niks aan doen.

Dat Nick, alias Alfons van Rechteren, in deze volledig de mist ingaat, verbaast mij niet.

Alfons van Rechteren | 18-09-2015

Haha, jammer dat het je compleet ontgaat dat ik frans ook ben.

Mijn schrijfstijl is toch onmiskenbaar, lijkt me.

Alfons van Rechteren | 18-09-2015

Verder ben ik het geheel eens met je analyse: ja, ik ben zeer creatief; ja, wilma ontbeert die kwaliteit.

Jammer dat je de mist ingaat voor wat betreft Van Rechteren/ frans. Niet dat het me ook maar enigszins verbaast, Frank Lammers ;)

"kinderen he..."

anoniem | 19-09-2015

Onmiskenbaar, net zoals die bekentenis van je.......

HV | email | 27-09-2017

Bij mij is het bandje ook kapot.

Vind het erg slecht dat er bij een hartslagmeter die over de 100 euro kostte en verder nog prima werkt, zo'n inferieure kwaliteit bandje zit.

Zou niet kapot mogen gaan bij normaal gebruik binnen een jaar of 2.
Zilveren middenstuk van het zwarte bandje is op veel plaatsen gebarsten. Op het gaatje waar je hem het meest gebruikt scheurt hij vervolgens helemaal

Je kunt het opsturen naar Polar Benelux in Dendermonde, kost je 30 euro.

Daarvoor heb je ook een "tweedehands in nieuwstaat" op internet als je een beetje zoekt.

hit counter

Geef hier een reactie

tekst

naam

e-mail

Dit veld s.v.p. leeg laten

<b>Laat de liefde niet aan toeval over</b>
Laat de liefde niet aan toeval over

<b>Lekker op wintersport?</b>
Lekker op wintersport?
Regel het zelf op vakantie.discount!

Plutosport

Passie voor hardlopen? Neem nu een extra voordelig proefabonnement op Runner's World, het meest gelezen hardloopmagazine!

Schrijf je ook in voor onze onregelmatig verschijnende nieuwsbrief

* verplicht veld